lite fint

Ett årtionde du skulle vilja uppleva:


åh, jag är pinsamt dålig på förr i tiden så jag vet inte riktigt, men kanske 60tal för kläderna.


En superkraft du skulle vilja besitta:

att kunna flyga.

 

Bästa egenskapen hos dig:

min vilja. och så är jag väldigt bra på att skratta.

Sämsta egenskapen hos dig:

ibland råkar jag avbryta andra när jag blir för ivrig med att säga nått, tänker lite för mycket och är dålig på att ha ordning.

 

Det vackraste djuret i världen:

kattdjur.

 

Din drömbostad:

Tumblr_liksiekcsv1qc144qo1_500_largeTumblr_lhd7jqneq91qdv2tto1_r1_500_largeTumblr_li2qtpxfq01qapm6ko1_1280_largeTumblr_lij022rgry1qc144qo1_500_large

oj, svårt. men en blandning av de där kanske.

 

Finaste namnet:

just nu Leopold och April.



Finaste frisyren:

Blackandwhiteooo6_large

lite slarvigt sådär.

 

Favoritkroppsdel:

axlar.


Det mest fascinerande du vet:

rymden och haven.


Din drömpojke beskriven med tre ord:

spännande, snäll, rolig.

 

En typisk bild som bara är så där fruktansvärt fin utan att man riktigt vet varför:




listan är härifrån (klick) och de flesta bilderna från weheartit.

Kommentarer
Postat av: inger helén

bästaste och finaste listan. sådär liknande vill jag också bo

2011-03-26 @ 02:56:30
URL: http://smallwishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback