2010, juli - december

Juli. Vi började med att åka till Stockholm för Tine och Agnes konfirmerades, sen vidare till Älvsbyn för en veckas dansläger och resten av juli gjorde jag sånt man mest gör på sommaren. Var i trollbäcken i sommarstugan, var ute med olika båtar, åkte till öar, älskade att norrlandsnätter är så ljusa, hängde med Anna, seglade, kusin Stina kom upp och hälsade på sen Anna och Krille också så sjöng jag på piteå dansar och ler fast när jag tänker efter var kanske det i Augusti, så med om pdol under nästa bild.

Augusti. Festivalade lite med Frida- Emelia och sen Lulekalaset med Maria och Linn,  busade med små kusinerna och fortsatte njuta av sommaren. Åkte en sväng till Umeå, cyklade vilse och hade hattkalas. Åkte till Stockholm med Fanny under fashion week och gick på visningar. Sen började skolan om och vi flyttade tillbaka till Umeå igen.

September. Skolan hade börjat om men det var fint för min klass är så bra. Var på kräftskiva, pizzakalas, klädde ut mig till pippi och gick på maskerad för att fira Maria, var med massa fina mest hela tiden och fikade. såklart.

Oktober. lyssnade på jazz, sjöng på jazz, sjöng på invigningen av jazzfestivalen, jobbade på jazzfestivalen så massa jazz alltså. Fotade också lillasyster, myste, Johanna hälsade på, det var superhöstigt men så kom det snö och blev kallt alldeles för tidigt. Nånstans där klippte jag lugg också. Det var nog bland de dummaste sakerna jag har gjort i år.

November. Familjen plus familjen ljung åkte till Dubai och det var helt stört och bra, roligt och supervarmt. Hemma igen var jag hos Tobias på överraskningskalas för Johanna, åt pannkaka och tittade på ljusgrejer med Krille, fotade i skogen med Anna och Maria och samlade ihop en bunt fina hemma hos mig för julpepparkväll.

December. Det var ju alldeles nyss men i allafall, julmyste, familjen hade glöggbjudning, luciakonsert, Maria och jag spelade på ett café och i kyrkan på luciakröningen, firade jul, träffade släkten, och friade nyår i Umeå för nästan första gången i livet.

Och det var 2010 ungefär. Väldigt fint år!

Kommentarer
Postat av: julia =)

ohja det var jätte härligt hih! =)

fina bilder =)

2011-01-04 @ 10:32:28
URL: http://juliamargareta.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: ja, eller hur! Man blir bara tröttare och tröttare på den ;)

2011-01-04 @ 11:22:58
URL: http://emlocation.blogg.se/
Postat av: Josefin

julia: tack!

2011-01-04 @ 11:44:57
URL: http://singinglalala.blogg.se/
Postat av: Hannan

så fint!

2011-01-06 @ 11:54:23
URL: http://musikpolis.blogg.se/
Postat av: Josefin

hannan: åh, tack!

2011-01-07 @ 01:55:45
URL: http://singinglalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback