förra torsdagen

när vi hade ensemble förra torsdagen hängde frida-emelia, alessandro och jag mest på ställen jag nästan aldrig är på i skolan. först på bilden där vi gjorde klar vår lilla låda. den är ungefär femtio gånger fulare än allt som finns där uppe med i var rätt nöjda ändå.

frida-emelia.

sen gick vi till teatern och kostymförrådet.

alessandro blev till en fiskare

och frida-emelia såg ut såhär fast det vi egentligen letade hittade vi inte så vi fick leta vidare. Om en vecka har vi konsert så då måste det vara klart. pepp, pepp, pepp! idag är jag föresten mycket piggare. himla skönt så nu ska jag cykla iväg.

Kommentarer
Postat av: alice

Naaaw, söta! Sv: Ja, men självklart det tycker jag med. Bara säg en dag eller kväll du kan :D Kramar!!

2011-04-06 @ 22:43:04
URL: http://engladflicka.blogg.se/
Postat av: Ida

Fina bilder :)

2011-04-07 @ 23:49:37
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback