london5

den här dagen började vi med åka runt på jakt efter olika grejer. en filt, fika och lunch mat var det vi skulle ha för den här dagen var perfekt för picknic tyckte vi!
när vi hade hittat allt vi ville ha förutom jordgubbar slog vi oss ner i Hyde Park
efterrätt.
det var fullt med små picknic öar
efter ett tag lämnade vi Hyde Park och vandrade vidare mot Kennsington Palace. där byggde dom om och under tiden var slottet förstrollat och lite Harry potter aktigt sa dom så vi gick såklart in. man kan ju inte säga nej till ett Hatty Potter slott liksom.
när vi kom ut därifrån spenderade vi det som var kvar av eftermiddagen såhär. kunde inte blivit så mycket bättre.
fina fina mamma
på kvällen hade vi bokat ett bort på en resturang nere vid floden men det regnade så vi fick inte se så mycket vatten. eller regnvatten såklart men det var ju inte riktigt det vi hade tänkt. men det var trevligt och gott ändå och det var den dagen ungefär.

jag är lite överaskad över mig själv att jag lyckats komma såhär långt med inläggen från london, brukar ju ge upp efter tag 2 eller 3. vet inte om ni tycker det är så kul men det är roligt för mig att ha kvar det såhär i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback