fredagsbilder och lite lördagsmorgon

igår tog Maria och jag bussen hem till Amanda.

där fanns en bunt bra som höll på att laga mat. Här är Tobias.

Amanda var glad!

det är blev tacos till middag, alltid lika gott!

Amandas bild. Anna, jag, Maria och Agnes.

Agnes

efter ett tag gick vi till bussen igen.

för vi åkte skulle nämligen till bowlinghallen och spela lite.

Alessandro, Rasmus och Amanda

jag hade inte spelat på hur länge som helst så jag var ganska jättedålig men det var kul ändå. när vi hade spelat klart åkte vi tillbaks till Amanda. vi försökte se film men somnade mest så vi campade på golvet istället.

imorse gjorde Alessandro trix med tandborsten. (ni måste prova snurra den sådär sjukt coolt. hehe)

Anna i solen.

Finfin kväll/morgon med finfina vänner alltså! och nu har jag lov. lycka!

Kommentarer
Postat av: Bella

Gud va trevlig fredagkväll!!

2011-03-06 @ 09:16:30
URL: http://thirteenseven.blogg.se/
Postat av: josefin

bella: jaa, inte tokigt alls! hoppas du också hade en bra kväll =)

2011-03-06 @ 15:27:15
URL: http://singinglalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback